بیمه آتش سوزی

آتش سوزی یکی از شایع ترین خطرهاست که میتواند در زمانی کوتاه دارایی ها و سرمایه های شهروندان و بنگاههای اقتصادی و تجاری و انواع تاسیسات و فعالیتها را نابود و حاصل یک عمر تلاش انسان هارا بر باد دهد .

بیمه آتش سوزی


home_insurance_for_business_2
بیمه نامه آتش سوزی تکیه گاهی استوار وپشتیبانی قابل اعتماد برای بیمه گذاران و وسیله ای مطمئن برای جبران خسارات ناشی از آتش سوزی و انفجار و صاعقه و نیز خطرهای دیگری است که میتواند در این بیمه نامه تحت پوشش قرار گیرد .

home_insurance_for_business_1
بیمه آتش سوزی منازل مسکونی، ساختمانی، تاسیسات و اثاثیه منازل اطمینان و آرامش را برای بیمه گذاران به ارمغان می آورد.

سفارش بیمه نامه

در صورت خرید قبل از ساعت 20 هر روز، بیمه‌نامه شما در همان روز صادر و فعال می‌شود.

شرایط عمومی و اختصاصی بیمه آتش سوزی

واحد های تحت پوشش

  • واحد های صنعتی و کارگاهی : شامل ساختمان، تأسیسات، ماشین آلات، مواد اولیه، کالای ساخته شده و موجودی های انواع کارخانه ها و کارگاه های فعال در زمینه های مختلف صنعتی از جمله صنایع نساجی، الکترونیک، صنایع سنگین و سبک، لاستیک سازی، خودروسازی، واگن سازی، صنایع شیمیایی، چاپ، کاغذ سازی، صنایع چوبی، تأسیسات پتروشیمی، نیروگاهها، پالایشگاه ها، ...

  • واحدهای غیر صنعتی : شامل ساختمان، تأسیسات، موجودی، اثاث ثابت و دکوراسیون مراکز تجاری، خدماتی، اداری، آموزشی، بیمارستانی، تعمیرگاه ها، انبارها، آزمایشگاه ها، هتل ها، رستوران ها، مکان های عمومی، فروشگاه ها، واحدهای صنفی، ...

  • واحد های مسکونی : شامل بنا، تأسیسات، اموال و اثاث ساختمان های مسکونی، ویلایی، آپارتمان ها، ...


تعهدات و خسارات تحت پوشش

  • خطرهای اصلی : آتش سوزی، انفجار و صاعقه

  • خطر های اضافی : زلزله، سیل، طوفان، سقوط هواپیما، هلیکوپتر و یا قطعاتی که از آنها ساقط شود، رانش زمین، برخورد جسم خارجی، ضایعات ناشی از ترکیدگی لوله آب و فاضلاب و ضایعات برف و باران، شکست شیشه،سنگینی برف و یخ، سرقت اموال و ...


بیمه آتش سوزی منازل مسکونی

بیمه کارآفرین با ارائه پوشش بیمه آتش سوزی منازل مسکونی، ساختمانی، تاسیسات و اثاثیه منازل اطمینان و آرامش را برای بیمه گذاران به ارمغان می آورد. خطرات اصلی که در بیمه آتش سوزی تحت پوشش قرار می گیرند، آتش سوزی، انفجار و صاعقه می باشدند و خطرات ذیل نیز به عنوان خطرات تبعی و اضافی قابلیت اخذ پوشش بیمه ای دارند:/big>

  • زلزله ، سیل ، طوفان
  • ترکیدگی لوله آب ، سرقت با شکست حرز ،ضایعات ناشی از برف و باران و سنگینی برف
  • سقوط هواپیما ، آشوب، بلوا و اعتصاب .
  • سایر خطرات مرتبط که بتوانند با توافق بیمه گر و بیمه گذار تحت پوشش قرار گیرند.

بیمه آتش سوزی واحدهای صنعتی

بیمه آتش سوزی صنعتی، این امکان را فراهم می نماید تا دارایی های مراکز صنعتی اعم از ساختمان، ماشین آلات، موجودی کالا، موجودی مواد اولیه ، اثاثیه و ... در قبال خطرات آتش سوزی، صاعقه، انفجار تحت پوشش قرار می دهد و همچنین می توان خطرات زلزله، سیل، طوفان، ترکیدگی لوله های آب، ضایعات ناشی از برف و باران و ریزش سقف ناشی از سنگینی برف، انفجار، دفرمگی ظروف تحت فشار، سقوط هواپیما، هزینه پاکسازی و جمع اوری ضایعات ناشی از حوادث تحت پوشش بیمه نامه، و آشوب، بلوا و اعتصاب را به بیمه نامه اضافه کرد.


بیمه آتش سوزی واحد های غیرصنعتی، تجاری، اداری و کارگاه ها

بیمه آتش سوزی واحد های غیر صنعتی ، خسارت های ناشی از بلایای طبیعی و حوادث غیر مترقبه برای کارگاه، انبار، فروشگاه و محل کسب و کار را پوشش می دهد. بیمه کارآفرین متعهد است، خسارت ناشی از آتش سوزی، صاعقه و انفجار و همچنین خطرات اضافی شامل زلزله، سیل، طوفان، ضایعات ناشی از برف و باران و سنگینی برف، آشوب، بلوا، اعتصاب، سقوط هواپیما ترکیدگی لوله آب و هزینه پاکسازی و جمع آوری ضایعات پس از وقوع حوادث مشمول بیمه نامه را تحت پوشش قرار می دهد.

بیمه آتش سوزی انبار های عمومی و اختصاصی: این بیمه نامه در دو غالب کلی سرمایه ثابت و شناور در شرکت بیمه کارآفرین عرضه می شود.

  • بیمه نامه آتش سوزی با مبلغ بیمه شده ثابت : در این بیمه نامه ،خسارت های ناشی از آتش سوزی به صاحبان کالا و موجودی انبار ها براساس مبلغ مندرج در بیمه نامه و به میزان زیان وارده به بیمه گذاران نسبت به سال بیمه شده پرداخت خواهد شد .

  • بیمه آتش سوزی با سرمایه اظهارنامه ای (شناور) : در پی پاسخگویی به نیاز تولید کنندگان، صاحبان کالا و موجودی انبار با سرمایه متغیر بیمه نامه اظهار نامه ای را ارائه کرده است. در بیمه نامه اظهار نامه ای، فرد در ابتدای دوره حداکثر موجودی که ممکن است در طول مدت اعتبار بیمه نامه در انبار باشد را برآورد و اعلام می کند و پس از پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت و در پایان هر ماه میزان واقعی موجودی را به صورت کتبی به شرکت اعلام می نماید. سپس در پایان اعتبار بیمه نامه، حق بیمه قطعی این بیمه نامه بر اساس میانگین موجودی ها در طول سال محاسبه و تسویه می شود.


طرح تدبیر

طرح تدبیر (طرح ترکیبی بیمه آتش سوزی منازل مسکونی، مسئولیت و حوادث اعضای خانواده بیمه گذار ناشی از آتش سوزی) : به منظور تحت پوشش قراردادن کلیه خطرات و حوادث ناشی از آتش سوزی طراحی شده است. در این بیمه نامه، علاوه بر ارائه پوشش های بیمه آتش سوزی، مسئولیت ناشی از آتش سوزی یا انفجار و هم چنین حوادث خانواده، جهت تحت پوشش قراردادن فوت و نقص عضو ناشی از آتش سوزی، صاعقه، انفجار، سیل، و سرقت در محل بیمه برای بیمه گذار و اعضای خانواده تحت پوشش قرار می گیرد.

برای خرید بیمه نامه و تمدید آن و یا صدور الحاقیه به صورت آنلاین ، اسکن کارت ملی خود را آماده کرده و مرحله به مرحله به آسانی اقدام نمایید ، اطلاعات خود را نیزدر فرم درخواست وارد کرده و در صورت نیاز فرم پیشنهاد بیمه نامه را نیز دانلود نموده ، چاپ و پس از تکمیل امضا و ارسال نمایید.

برای محاسبه دقیق مبلغ بیمه اطلاعات را با دقت وارد نمایید.


فرم پیشنهاد بیمه آتش سوزی منزل
فرم پیشنهاد بیمه آتش سوزی صنعتی
فرم پیشنهاد بیمه آتش سوزی غیر صنعتی
فرم پیشنهاد بیمه آتش سوزی طرح تدبیر
سفارش بیمه نامه

سوالات متداول

1آیا تغییر شرکت بیمه امکان‌پذیر است؟ قوانین و مقررات آن به چه صورت است؟
بله، برای تمدید بیمه‌نامه شما می‌توانید به هر یک از شرکت‌های بیمه‌ای مورد نظر خود مراجعه کنید و در خواست تمدید بیمه‌نامه نمایید. همچنین تخفیفات بیمه شخص ثالث خودرو شما نیز حفظ خواهد شد. توجه داشته باشید که با تغییر شرکت بیمه تخفیف‌ها نیز منتقل می‌شوند.
2چگونه می‌توان از صحت بیمه‌نامه خودرو مطمئن شد؟
برای بررسی صحت بیمه‌نامه خودرو شخص ثالث، می‌توانید با مراجعه به سایت بیمه مرکزی و سامانه سنهاب، با وارد کردن شماره بیمه‌نامه خود از صحت آن اطمینان حاصل نمایید. همچنین امکان بررسی اصالت بیمه‌نامه از طریق ارسال پیامک به شماره 30002621 وجود دارد. کافیست تا با ارسال اطلاعات مورد نظر به صورت (شماره بیمه‌نامه*کد ملی بیمه‌گذار*1) در قالب پیامک به شماره مذکور، از صحت بیمه‌نامه خود مطمئن شوید.
3آیا امکان صدور المثنی برای بیمه‌نامه شخص ثالث وجود دارد؟
در صورت مفقودی بیمه‌نامه، امکان صدور المثنی برای بیمه‌نامه شخص ثالث وجود ندارد؛ اما گواهی مفقودی صادر خواهد شد. در صورت مفقودی، فرد بیمه‌گذار لازم است تا با در دست داشتن کارت خودرو و یا سند سبز آن، به نمایندگی صادرکننده بیمه‌نامه مراجعه کند. همچنین در صورتی که بیمه‌نامه جدید از همان شرکت بیمه‌گر قبلی خریداری شود، تخفیف‌ها از بین نخواهد رفت.
WhatsApp chat